Samenwerking met hulpverlening

Woonborg werkt samen in zogeheten OGGZ-netwerken. Professionals van verschillende maatschappelijke instanties, zoals maatschappelijk werk, gemeente, politie, (geestelijke) gezondheidszorg en woningcorporaties bespreken hier probleemgevallen in de buurt.

Probleemsituaties aankaarten

Het is mogelijk dat Woonborg een overlastsituatie aankaart in een OGGZ-netwerk. Dan proberen we met andere instanties om tot een oplossing te komen. U kunt ook zelf probleemsituaties melden bij het OGGZ-meldpunt of . Bijvoorbeeld als u zich zorgen maakt over iemand die zichzelf en/of zijn woning verwaarloost. Of als u ernstige overlast ondervindt.

Een melding voor een OGGZ-overleg doorgeven

Wilt u zelf iets doorgeven aan een OGGZ-overleg of aan het WIJ-Team Haren? Dat doet u zo:

 

OGGZ Meldpunt (gemeente Aa en Hunze, Noordenveld en Tynaarlo)

 

WIJ-Team Haren (gemeente Groningen)

  • Bel (050) 367 48 84
  • Mail: wijharen@wij.groningen.nl
  • Website WIJ Team Haren
  • Bezoekadres: Raadhuisplein 10 in Haren.
    Open op maandag tot en met donderdag tussen 09.00 uur en 17.00 uur en vrijdag tussen 09.00 uur en 12.00 uur. 

Politie en alarmnummer

Ook andere instanties kunnen u helpen, advies en tips geven:

  • Geen spoed, wel politie: 0900 88 44
  • Alarmnummer politie, brandweer, GGD: 112

Melding overlast bij Woonborg

Wilt u overlast bij Woonborg melden? Of wilt u meer weten over bemiddeling? Klik hier voor meer informatie en een meldingsformulier.