Klantonderzoek

Woonborg doet altijd onderzoek naar uw klanttevredenheid. Door naar u te luisteren krijgen wij onze prestaties in beeld en verbeteren wij onze dienstverlening. Doe daarom vooral mee aan het onderzoek. De enquêtes zijn kort, zodat het u weinig tijd kost.

Wie voert het onderzoek voor Woonborg uit?

Het klanttevredenheidsonderzoek gaat over de kwaliteit van onze dienstverlening. Onderzoeksbureau Inceptivize voert het onderzoek uit. 

Ook doen we met deze resultaten mee aan een landelijk onderzoek onder woningcorporaties. Dit onderzoek gebeurt elk jaar. Het is een initiatief van Aedes, de branchevereniging van woningcorporaties.

Wie wordt benaderd?

U krijgt een enquête als u: 

  • een reparatie in huis heeft gehad 
  • u onlangs bent verhuisd 
  • er aan uw woning planmatig onderhoud is gedaan

De digitale enquête ontvangt u er meestal vlak na, zodat u ons kan laten weten wat uw ervaring was. Eén keer per jaar krijgt u ook een enquête over de kwaliteit van uw woning en uw woonomgeving.

Hoe komt het onderzoeksbureau aan gegevens van huurders?

Woonborg deelt contactgegevens met het onderzoeksbureau. Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld. Wij gebruiken uw reactie om daarvan te leren, en mogelijk nemen we ook nog contact met u op om met u in gesprek te gaan. Dan kan zowel u als Woonborg u een toelichting geven of een vervolgafspraak kunnen maken.

Wat kunt u doen als u niet gevraagd wilt worden voor het onderzoek?

Als u wordt benaderd, dan hoeft u niet mee te doen. Als u wordt gemaild, dan kunt u de e-mail weggooien. Om te voorkomen dat u later voor een ander onderzoek wordt benaderd, kunt u zich afmelden met de knop die onderaan de mail staat.

Wanneer worden de resultaten van het onderzoek bekendgemaakt?

De resultaten van het landelijke onderzoek onder woningcorporaties zijn ieder jaar in november bekend. Wij delen de uitkomsten dan via onze website en huurdersmagazine. Resultaten van eerdere jaren vindt u op de website van Aedes.